OVERVIEW

The domain stichtingbenevolentia.nl presently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have crawled four pages within the web page stichtingbenevolentia.nl and found two websites linking to stichtingbenevolentia.nl.

STICHTINGBENEVOLENTIA.NL TRAFFIC

The domain stichtingbenevolentia.nl is seeing alternating quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for stichtingbenevolentia.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingbenevolentia.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingbenevolentia.nl

LINKS TO STICHTINGBENEVOLENTIA.NL

Meester Geertshuis

Welkom bij diaconaal centrum Meester Geertshuis. Midden in het levendige centrum van Deventer staat het Meester Geertshuis, een gastvrije huiskamer waar mensen even op adem kunnen komen. Het is een plek waar je kunt zijn wie je bent, waar aandacht is voor wat bezoekers beweegt en bezielt, of het nu gaat om mooie of om teleurstellende ervaringen. Het Meester Geertshuis heeft verder een vaste agenda met activiteiten die wekelijks plaatsvinden, zie de activiteiten pagina. Vrienden van het Meester Geertshuis.

WHAT DOES STICHTINGBENEVOLENTIA.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingbenevolentia.nl Mobile Screenshot of stichtingbenevolentia.nl Tablet Screenshot of stichtingbenevolentia.nl

STICHTINGBENEVOLENTIA.NL SERVER

We found that a single root page on stichtingbenevolentia.nl took three thousand six hundred and seventy-two milliseconds to download. Our crawlers identified a SSL certificate, so in conclusion we consider stichtingbenevolentia.nl secure.
217.195.114.35

We observed that stichtingbenevolentia.nl is using the Apache os.

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Stichting Benevolentia doneert al meer dan een halve eeuw aan organisaties die respect voor de menselijke waardigheid en sociale rechtvaardigheid bevorderen." I observed that the web site also stated " Stichting Benevolentia is een particuliere charitatieve instelling, opgericht door ondernemers uit de familie Brenninkmeijer." They also stated " Stichting Benevolentia verstrekt financiƫle giften aan een breed scala van projecten op het gebied van onderwijs, samenleving, geloof en zorg. Ga naar Activiteiten voor meer informatie."

SEE OTHER WEB PAGES

Aleksmary Mary - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 6 Years. This is the place where you can personalize your profile! I want .

IVA; Wonen en Werken met Autisme - IVAIVA; Wonen en Werken met Autisme - IVA

Wonen, werken en leven met autisme. Is IVA iets voor mij? Heb je een vorm van autisme? Wil je graag zo zelfstandig mogelijk wonen? Heb je werk of ben je actief op zoek naar betaald werk? Wil je zo goed mogelijk functioneren op je werk? Wil je regie hebben over je eigen leven? Dan is IVA iets voor jou! Je hebt moeite om aan het huishouden te denken, laat staan er aan te beginnen. Of je krijgt je financiƫn niet op orde of hebt juist moeite met geld durven uitg.

katekyoo Henrique - DeviantArt

By moving, adding and personalizing widgets.

Home CLIC by Suzanne

De ontwerpen van CLIC vallen op door hun eenvoud en onderscheiden zich door hun krachtige, geometrische vormen. De sieraden worden met aandacht en passie ontworpen en handmatig vervaardigd in eigen beheer in Nederland. Voor de bijzondere samenwerking met het Reumafonds. Trots ben ik op deze samenwerking ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan. Voor de bijzondere samenwerking met het Reumafonds.